hr.rec.fotografija

Re: Minolta objektivi

On 28.3.2012. 15:14, milomoje wrote:
> "Lagonda"<lagonda8_at_gmail.com> wrote in message

> znaci, fizicki ih mogu staviti ali nema od toga neke koristi?

hehe Lagonda ti je malkoc zakomplicirao (ina??e vrlo iscrpan) odgovor
koji je vrlo jednostavan....
bilo koji objektiv koji je radio na analognoj minolti a-mounta raditi ??e
na SVIM alphama.... postoje neke serije starih sigmi koje se zblesiraju
na a33 i a55 ali koliko sam ??uo na a77 (provjereno), a35 i nadolaze??em
a37 ??e najnormalnije raditi i te stare sigme.....

Written by feedmatekill 28/03/2012 16:15:22
Check some photos on this site / Guarda le fotografie di Genova e dintorni su questo sito!
Foto Savignone - Panorami - My dog, Brina
Foto Altro - Panorami - Alicudi Island
Foto Crocefieschi&Vobbia - Altro - Sentiero del Reopasso
Foto Savignone - Panorami - Busalla e le Alpi Cozie
Foto Busalla&Ronco Scrivia - Panorami - Gli aridi pendii del M. Alpe di Porale
19/11/2019 00:42:25